Fest hos älsa (aa')

ska på fest snart hos älsa (a)

ska bli fett skönt hoppas jag , heheh temat är 2009 jag tog kläderna jag fick i julklapp :)

schhh säg inget till henne för jag fick ju dom 2008 x'D
 pappa jag och mammsen ska plocka upp becca på vägen , för hon ska väll dit med ?
har sminkat mig och satt på mig kläderna kuul med sminkningen.

OMG mamma står och sjunger nu , det låter skiiit grrymt :) älskar henne mest .

ni skulle höra hur hon sjunger hon är inte som vanliga mammor hon är BÄÄST .

aja ska fixa lite saker nu ,

Ses mina blogg älskare :)

kraam eran Ida '

p.s hinner inte lägga in bilder nu , det kommer ett inlägg imorrn som handlar om idag efter the school , on the ice .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0