Top modell !

Bajjs och kiss jag måste sova men ska skriva klart inlägget först .

Jag kollar på Top modell vad gör ni ?

Nananananana nananananana nananananana do you wannabe on top ?
 aja ska lägga in lite bilder och sånt , hoppas ni gillar dom :)

Topp modell 11 :) snygga ?



Är hon kille elr tjej ? jag fattar inte riktigt . Föddes hon tyyp till kille men är
en tjej elr ? Hon är cool snubbe / tjej



Datan och Top modell elr ?
gå in på hennes blogg där finns bättre bilder där på henne :)
Hon är min syrra imtheblondie.blogg.se
det är bra fast hon startade den idag som jag (aa')



Ses ska se klart på topmodell nu sen sova :(
Godnatt mina blogg läsare som inte är tyyp några alls :P

Godnatt säger eran Ida '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0